Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 15 Dec 2024 16:12:03 +0200

Tere!

Kastre Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/13336 
aadressile Tartu maakond, Kastre vald, Kurepalu küla, Anna (elamu) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamine ehitusseadustiku § 70 lõike 3 
alusel. Kavandatav tegevus on osaliselt avalikult kasutatava tee 
kaitsevööndisse jääva ehitise lammutamine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27210175>  (menetlus nr: 
458394), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kastre Vallavalitsus) või menetleja (KERLY KODASMA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister